sâmbătă, 28 februarie 2015

Recenzie film: Big Hero 6



Regia: Don Hall, Chris Williams

Cu: Scott Adsit, Daniel Henney

Gen film: Acţiune, Animaţie, Aventuri, Comedie

Durata: 102 minute






Descriere:
Ştiinţa roboţilor nu are niciun secret pentru micul geniu Hiro Hamada, prin urmare nimeni nu este mai potrivit ca el să dezlege iţele unui complot criminal ce ameninţă cu distrugerea dinamicului şi tehnicizatului oraş San Fransokyo. Cu ajutorul unuia dintre companionii săi, un robot pe nume Baymax, Hiro se alătură unei echipe de luptători pentru dreptate, dornici să îşi salveze oraşul.




Am fost obligată de sora mea mai mică să vizionez acest film şi chiar nu mă aşteptam să-mi placă atât de mult pe cât a făcut-o. Mă aşteptam să mă plictisească, ca anumite desene Disney şi să regret faptul că mi-am pierdut două ore din viaţă pe degeaba. Dar nu a fost nici decum aşa.




Big Hero 6 este povestea unui puşti, Hiro Hamada, cu o minte sclipitoare la o vârstă destul de fragedă. El se pricepe la orice, inclusiv luptele de stradă cu roboţi. Fratele său, Tadashi, moare în urma unui incendiu ce îi schimbă viaţa complet lui Hiro. Acesta ajunge să se împrietenească cu Baymax, asistentul medical creat de fratele său înainte să moară. Împreună cu prieteni săi, Hiro şi Baymax ajung ''Cei 6 supereroi'' în căutarea răufăcătorului ce-i furase creaţia lui Hiro şi care era, totodată, vinovat de moartea fratelui său. 





Filmul a fost bun, perfect pentru o seară în familie. Este amuzant, extrem de amuzant şi nu ai cum să te plictiseşti (doar în cazul în care te crezi cel mai matur om de pe planetă şi desenele animate nu mai sunt de tine.) Cu o poveste ne mai întâlnită, Big Hero 6 te poartă într-o lume din viitor, total diferită de cea din zilele noastre, în care roboţii nu sunt ceva ce rar întâlneşti.

Mi-au plăcut extrem de mult toate personajele. Baymax, balonul asistent, a făcut tot filmul. Am râs de-a lungul întregului film, iar finalul m-a făcut să plâng. Mereu mi se întâmplă să plâng la desene animate.

Vi-l recomand tuturor, indiferent de vârsta pe care o aveţi. 


TRAILER:


Notă:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu