vineri, 17 aprilie 2015

In my mailbox 4




Primele două volume din Maximum Ride de James Patterson ( găsiţi recenzia primei cărţi AICI )
Le-am citit pe ambele şi mi-au plăcut, doar că la a doua carte nu am apucat să fac recenzia. 



Următoarele două cărţi sunt:
Porţi de Cristal de Rebecca Moesta şi Kevin J. Anderson şi Vraja Fatală de Cliff McNish
Nu le-am citit, dar par interesante.


Cel pe care ţi-l doreşti... e mai aproape decât crezi de Jill Mansell şi Privilegiul de Zoey Dean nu prea par genul meu, dar o să le dau o şansă.



Urâţii de Scott Westerfeld am cumpărat-o odată cu Maximum Ride. Îmi făcea de multă vreme cu ochiul şi cum am găsit-o la un preţ bun am profitat de ocazie.




Octopussy de Cristina Boncea am primit-o de la autoare pentru a-i face recenzia ( o găsiţi AICI )




Aleea Întunericului de Rachel Caine. Habar nu am de ce mi-am luat cartea asta. Am găsit-o la 3 lei şi am zis că e hardcover şi o să fac uşor rost de primele două volume. 




Sângele Vraciului de Joseph Delaney. Am primit cartea de la editura Corint Junior la un concurs organizat de ei. Cartea era în ediţie limitată (cu această copertă). Chestia este că nu ştiu dacă are legătură cu celelalte nouă volume şi dacă îl pot citi aşa.



Cele două exemplare Insurgent de Veronica Roth le-am primit de la editura Leda. Recenzia încă nu am făcut-o deoarece de-abia am împrumutat Divergent de la o prietenă. Mda... Dar aveţi concursul AICI


Începutul tuturor lucrurilor de Robyn Scheider am primit-o în dublu exemplar de la editură. Concursul nu l-am făcut încă dar aveţi recenzia AICI.




 Ultima carte pe care am primit-o chiar azi este Destine la limită de Katie McGarry. Al doilea volum a apărut de curând la editura Epica aşa că numai bine a picat.




 Cam asta am primit până acum. Iniţial voiam să aştept, deoarece trebuie să-mi mai vină cărţi, dar aşa am tot zis şi tot s-au adunat. Voi mai face eventual nişte mailbox-uri. 

Pe curând,

Anna 


3 comentarii:

  1. Buna ziua!

    Cautand pe internet cartea Sangele Vraciului am aflat ca a existat doar un tiraj de 15 exemplare cu aceasta coperta. As dori sa stiu daca va intereseaza sa vindeti acel exemplar, fie si la un pret ceva mai ridicat? Mi-as dori sa o pot avea alturi de restul colectiei. Din pacate, cei de la Corint au modificat coperta cartilor probabil pentru a face reclama noului film care a aparut anul acesta si astfel au intrerupt continuitatea unei colectii cu 9 volume si alte 2 carti alturate povestii.

    Daca va intereseaza oferta mea as fi mai mult decat incantat sa discutam pe marginea acestui subiect. In acest sens va las adresa mea de e-mail: mihai_hretu@yahoo.com. Ma gasiti si pe Facebook cu numele Mihai Hretu.

    Va multumesc si va doresc o seara placuta! Sarbatori fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai aveti cartea Sangele Vraciului? Este de vanzare?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma puteti contacta la mail danrosioru@gmail.com

    RăspundețiȘtergere