marți, 14 aprilie 2015

Recomandare muzicală


4 comentarii:

  1. De unde am mai auzit de cântărețul acesta?! :)) Drăguță melodia, btw.
    https://www.youtube.com/watch?v=l9ZfGttI4P0 Uite o melodie care ar fi mers drept coloană sănoră pentru GoT. :)) Să cauți versiunea de studio, live sună mai ciudățel și fad.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am auzit de el până la melodia asta, sincer. Dar cântă super şi melodia e chiar genială (şi nu spun asta doar pentru că este de pe coloană sonoră F&F 7 şi eu sunt o fană a seriei).

      O să o caut :D

      Ștergere
  2. Nu ma consider o persoana foarte emotiva, dar am plans la finalul filmului, iar videoclipul ma intristeaza. E pacat ca a murit Paul, era o persoana minunata si un bun actor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia e chiar tristă, perfectă pentru finalul filmului, spun eu. Era un actor minunat şi ca personalitate pot spune că era tot uimitor. E păcat că a murit dar încă mai avem filmele lui.

      Ștergere