miercuri, 14 ianuarie 2015

Pretty Little Liars´ last season


6 comentarii:

  1. Un fel de Tanar si nelinistit :))) Nu-s mare fana a serialului asa ca din partea mea pot sa faca ce vor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva de genul :)))
      Nici eu. M-am uitat până la sezonul 4, dar după mi s-a părut prea...neinteresant. Au lungit prea mult faza cu ''A'' :))) Fanii serialului ar trebui să primească un premiu pentru cei mai răbdători fani :)))

      Ștergere
    2. Aaa pai ai rezistat mult , eu am vazut doar primul episod :)

      Ștergere
  2. Din cate stiu eu sunt anuntate doar 7 sezoane si nu e asa mult avand in vedere ca are la baza 17 carti (desi nu prea s-au tinut de ele)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu aveam că sunt 17 cărţi! Doamne, ce bine că nu fac 17 sezoane =)))

      Ștergere
    2. Pai primul episod e prima carte si cinci dintre carti sunt aditionale, nu prezinta prea multe intamplari noi, totusi nu era atat de mult material ca altfel faceau 17 sezoane (totul pentru profit, nu), dar serialul a divagat mult. Vazusem undeva ca regizoarea a scris pe twitter ca sezonul asta se va afla cine e A, dar nu prea imi vine sa cred, cine s-ar mai uita la serial dupa?

      Ștergere